Tuesday 12 July 2011

Aktiviti-aktiviti di sekolah

Apabila diberi tugasan membuat laporan aktiviti sekolah dan perlu paparkan di blog... terkejut betul saya. Mungkin bagi orang lain tugasan begitu biasa saja.. tapi bagi saya .. susah tu... tak pernah buat sebelum ni...jadi saya nak cuba dulu.. Hari ni 13Julai sekolah saya mengadakan sukan... mungkin saya akan laporkan aktiviti sukan ini .kena ambil gambarlah pulak.. ....Sebelum tu saya nak cuba-cuba dulu....
                                          7 pelajar cemerlang 5A dalam UPSR tahun2010.
                                  
                                         

6 comments:

  1. alhamdulillah , kira ok le cubaan saya... walaupun tak secantik mana .. tapi saya bangga sebab saya buat sendiri...minta2lah ada kawan yang nak komen....

    ReplyDelete
  2. dah cantik dah blog...atas usaha sendiri...tahniah...tambah ja sikit2 lagi..leh jengok2 blog kawan2...insyaallah.... :)

    ReplyDelete
  3. tahniah..berjaya juga akhirnya.

    ReplyDelete
  4. Ranmai juga 5A ya syabas...jasa guru jgn dilupa....

    ReplyDelete
  5. Saya doakan agar tahun ni makin ramai yang mendapat 5A

    ReplyDelete